måndag 16 november 2009

Nu har jag hittat dem!

Nu har jag letat länge efter rätt tapeter till sovrummet. Det ska vara rosor & romantiskt så det förslår, det var jag i alla fall helt säker på. Så härom kvällen när jag satt och tittade på Leilas Jul så såg jag dem! Och hur jag letade på nätet så hittade jag ingen bild där de syntes tydligt! Så sen dess har jag letat... Och letat och frågat och det lönade sig för idag fick jag tips att tapeterna kom från Intrade! På deras hemsida kunde jag sen hitta dem - Country Classics. De är helt underbara!

Nu vet jag vilka affärer som har dem också. De är väldigt blommiga men vi har inte så många helväggar i det rummet så det kommer att bli helt underbart!

1 kommentar:

  1. Häftiga tapeter! Fantastiskt till det där stora rummet de ska vara i. Kommer att passa utmärkt till allt det vita.

    SvaraRadera