lördag 19 juni 2010

Min födelsedag

Jag blev så fint uppvaktad av alla mina nära och kära igår!
Ett stort tack till er alla!
♥ ♥ ♥
Dagen präglades ju givetvis av skolavslutningen.
Normalt sätt så brukar vi fira varandra på sängen på morgonen - men nu bestämde vi att göra det på eftermiddagen istället eftersom morgonen skulle bli så stressig.
Fjortis-pose till mina nya balla solglasögon!  Tack Emelie & Alexandra!
Och TACK för alla fina presenter! Mina älsklingar spionerar alltid på vad jag verkar sugen på inne i affärerna och sen smiter de in efteråt och handlar det. Jag blir alltid lika fascinerad och alltid lika glad!
Och sen blev det tårta och ännu mer firande.
Mamma, Jan och Jonas kom.

Och jag fick något jag länge önskat mig...
En SPIKMATTA!

På kvällen fixade Emelie och George underbart god grillmat!

Och sen... ja just det...
Blev det vattenkrig!
Det blir det ju nästan alltid hemma hos oss...
Förr eller senare.

Tack för en underbar dag!

2 kommentarer:

  1. Härligt härligt vilken födelsedag och vilka fina presenter!!!Vad gulligt av dom att smita in efteråt för att överraska dig! Och vad gott dom dukat upp, man kan nästan tro att ni är i Grekland.Jag önskar jag var med!Vilken mysig trädgård också!!Såg den stackars tån.Kram!!

    SvaraRadera
  2. Jag önskar också att du hade varit med! Men jag inspireras jättemycket av den fina kalasboken jag fick - den kommer att användas flitigt här! Kram

    SvaraRadera