söndag 6 februari 2011

Städhelg

Den här helgen har helt gått åt till att storstäda här hemma!
Ibland är det så skönt att städa på djupet så nu har jag lagt två hela dagar på att städa... köket!
Men det blir ju jättefint och ordning och reda i alla skåp och lådor!
Vad mycket fiffiga maskiner vi hade egentligen, en del aldrig använda... Hur dumt är inte det?
Men det är ju inte så frestande att använda en maskin som står längst in i ett skåp, bakom tio andra saker...
Nu är det vår i köket.
 Vet inte om det hjälper så mycket, jag tror inte att någon vår - eller någon sol - kan lysa upp det mörker som ligger över vår familj just nu i alla fall...

5 kommentarer:

  1. Usch verkar som att ni har det jobbigt just nu. Skickar en kram och hoppas att du trots det jobbiga ser att snön faktiskt försvinner utanför och att man kan nalka våren!! Kram Magdalena (Elise mamma)

    SvaraRadera
  2. vad duktig du är, kom gärna hem till mig o städa också, jag betalar bra ;-)

    SvaraRadera
  3. Tack Magdalena! Kram

    Annika: När jag är klar här vill jag inte städa på ett år igen! :D

    SvaraRadera
  4. Styrkekramar till dig o familjen!//Anna Lena

    SvaraRadera