söndag 2 januari 2011

Dagens bilder

Ja det blev ju pulkabacken idag igen.
Med sol idag! 
Tänk att året har börjat med att vi skrattat så att tårarna rinner... Det måste ju vara ett bra tecken!
Mer folk i backen när solen skiner.
George och jag drack varm choklad och log åt alla mammor och pappor som gjorde ungefär samma sak.
Tills de gick hem...
Men annars höll jag mig mest till att fotografera...
Ibland mitt i backen...
- Men mamma akta då!!!!
Faktum är att när man så här i efterhand ser igenom bilderna så undrar man om vi egentligen tycker att det är kul att åka pulka...
Eller om det mer handlar om att vi är glada att vi överlever... 
Vi bestämde oss för att testa om det gick att åka ner utan att skrika.... 
Alexandra fixade det.
Det var ytterligare en helt underbar dag i pulkabacken i alla fall!
Vi "tankade" solvitaminer.
Och drack varm choklad och åt mackor!
En dag som faktiskt ger vintern lite pluspoäng.

4 kommentarer:

  1. Vad härligt ni har!! Ta vara på dessa bra dagar.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig fartbild på Alexandra!

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder. Angelica som dricker choklad fascinerar mig mest. En tävlingsbild måhända.
    Kram Jan

    SvaraRadera
  4. Tack!
    Det var jättekul att fota i pulkabacken, men otroligt svårt eftersom det gick så fort...
    Jag tycker också om Angelica-bilden.
    Kram

    SvaraRadera