lördag 16 juli 2011

Jag är här igen!!!

Jag åkte och köpte ett mobilt bredband idag...
Blev lite frustrerad av att inte kunna jobba som jag är van att jobba, dvs söka information på nätet, hålla kontakt med människor och sköta företaget.
Det kostade 50 Euro för en månad, dyrt men jag tror min mobilräkning blir bra mycket högre om jag bara bloggar från mobilen...
Det är otroligt hett här, när vi satt och väntade i bilen häromdagen så visade termometern på bilen 54 grader ute i solen... Tack och lov för att bilen hade AC.

Ha det så skönt & tack för alla kommentarer!

3 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild med dotter och snorkel! Jag älskar att snorkla när jag är i Grekland. Fast det är ganska längesen jag var där förstås.

    54 grader är verkligen mycket i solen. Här hemma har vi inga högre temperaturer: 15 gr, mulet med lite lite sol som tittar fram emellanåt.

    Njut av livet!

    SvaraRadera
  2. Det är faktiskt jag som snorklar! :D Jag älskar också att snorkla, men man bränner lätt ryggen när man inte känner hur solen tar där i det svala havet...

    SvaraRadera
  3. Välkommen till spaceworld!! Kul att du är med igen, så mycket lättare för dig att lägga upp på din blogg samt läsa andras (= min som har saknat dina kommentarer).
    54 grader, hm ... jag vet inte ... Men 15 grader hur kul är det å andra sidan?

    SvaraRadera