lördag 13 mars 2010

Vårtecken

Det är ganska tyst från mig just nu. Det beror på att jag dels håller på och storstädar mig igenom hela huset vilket tar en enorm tid, har det visat sig. Parallellt med det så tar jag mig igenom en känslomässig berg-och-dalbana när jag går igenom pappas saker så jag orkar inte så mycket just nu.

När jag hängde ut genom sovrumsfönstret för att tvätta utsidan av fönstret så fick jag syn på min ros- och lavendelrabatt som ligger utmed väggen i söderläge och där har det börjat växa!!!
Det finns hopp!
Nu ska jag städa vidare...
På måndag åker jag till Stockholm för att gå på kurs, det ska bli jättekul!

1 kommentar:

  1. vad härligt att få se hopp om vår

    även om det låter klyschigt så är det jobbigt för dig just nu, det blir bättre, men det är okej att sörja, gråt mycket, tänk mycket på honom och le åt alla minnen

    SvaraRadera