fredag 9 juli 2010



2 kommentarer:

  1. Oj vilken vacker kvartett...four bathing beauties
    L&R i TN

    SvaraRadera
  2. Kan det verkligen vara nyttigt det där? Att ligga så där i vattnet? Man kan bli förkyld ... :-) Eller nåt.
    (Avundsjuk, jag?)

    Har idag varit hos Elsa och Kitty och de mådde bra. Eller, om jag ska vara ärlig Kitty såg jag inte, hon sov nog.
    Men Elsa tog jag ut i trädgården och släppte in henne i vår gamla hundbur där jag tagit ut botten (det är galler där så hon kan inte rymma). Hon var nyfiken men aningen rädd, så det fick bli en kortare stund. Mer i morgon. Hon fick nate och maskrosblad och var helt nöjd när jag lämnade henne. Åkte tillbaka igen för jag måste kolla att jag stängt buren ordenligt. Sånt kan man ju annars ligga och fundera på vid 2-tiden på natten.
    Ha det bra.
    Kram

    SvaraRadera