söndag 25 juli 2010

EFIT - Den 24 juli 2010

Jo jag var ju faktiskt med på Efit, men jag lyckades aldrig få in bilderna...
De kommer iallafall, annars tog jag dem ju i onödan!

08:00. Vaknar och drar mig!

09:00 - Jag sitter och kollar recept...

10:00 - Kaliroy har kokat krabbor.

11:00 - Vi spelar Kalaha...

12:00 - George, Ellen och Angelica är ute med båten.

13:00 - Jag har äntligen lärt mig att lägga till båten...

14:00 - Det är så skänt med TID. Har tagit upp mitt broderi och det är riktigt kul!

15:00 - Vi badar här i byn. Anledningen till att vi inte gör det varje dag är detta:
Kite-surfare.

16:00 - Lugnt och skönt på stranden.

17:00 - Eftermiddagsdrink. Vi är bortbjudna vid 19-20-tiden... Det kan betyda vilken tid som helst.

18:00 - Vi har åkt iväg till stan (Lefkas) och George pratar med sin kompis. (Jo, faktiskt.)

19:00 - Vi kom i tid men våra bekanta är inte ens hemma... Solen går ner.

20:00 - Det blir grillat! Jättegott!

21:00 - Hur ska vi orka äta upp allt det här???

3 kommentarer:

  1. Ser ut att ha varit en härlig dag.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  2. Härligt med resa och så har ni ju SOL där ;)
    I morgon är det dag igen!

    SvaraRadera
  3. Det ser helt enkelt underbart ut!!!
    Förstår att ni trivs.

    SvaraRadera