söndag 10 april 2011

Ett foto i Timmen ~ Söndagen den 10 april


Dags för EFIT igen!

07:30
Konstigt att jag aldrig kan sova när jag får sova...

08:30
Angelica är ledsen och vill ta bort gipset.
Men det har bara suttit på i 3 dagar av ungefär 7 veckor...

09:30
Inte lätt att vara hamster här hemma...
Kitty motionerar över hallgolvet. Vilken fart hon kommer upp i!!!

10:30
Pratar i telefon med mamma.

11:30
Städar. Det behövs VERKLIGEN!

12:30
Jag gör lite fint på trappan...

13:30
Min älskade familj har ätit & lämnat bordet.
Disken efterskänker dem så gärna till mig! :D

14:30
Jag tar en kopp kaffe ute i vårsolen.

15:30
Köper godis!!!

16:30
Bio! Rio i 3D. Vad gör man inte för att glädja sina små?
Men jag skrattade högt flera gånger själv... den var riktigt rolig!

17:30


18:30
Sushi fick följa med hem från stan...


Jag lägger in bilder under dagen så välkommen in igen!
Lämna gärna en kommentar när du ändå är inne...

Ha en skön söndag!

16 kommentarer:

  1. Det kan inte vara lätt att vara en hamster, hur mycket jag än springer kommer jag aldrig fram till dörren.

    SvaraRadera
  2. Godmorgon, ja det är inte lätt att bryta armen o ha armen i paket så länge

    SvaraRadera
  3. Önskar er en skön söndag oxå. Ser att du bloggar om Grekland. Vi åker till Rhodos i augusti. Längtar.
    Stackars dottern som måste ha gipset så länge. Styrka till henne.

    SvaraRadera
  4. Spanar in dina bilder.
    Tänk om vi människor kunde motionera som hamstern hemma i hallen =)

    Återkommer senare.

    SvaraRadera
  5. Stackars lilla Angelica. Det är nog tyvärr mycket hon kommer att missa nu de här veckorna hon ska gå med gipset.
    Tänk så det kan bli ...
    Återkommer och ser hur din dag blir.

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Å så söt hamster :) Vi hade en liten Tanja innan och hade väl planer på att köpa en till men efter att skaffat katterna så har vi lagt de planerna på hyllan. SÅ roligt ska vi inte ha här hemma :D

    Trist med arm i gips.

    Ha en fortsatt trevlig söndag!

    SvaraRadera
  7. Ujuj, så det kan gå med armar så!
    Inte lätt nu när allt kör igång ute kan man säga..

    SvaraRadera
  8. Vilken bra blandning- kaffe, städa, sen bio och härligt med hämtmat! Vilken lyx!! Kram Liselott

    SvaraRadera
  9. Vilken skön och omväxlande dag. Från skurhinken till barnbio!! Så ska en söndag se ut.

    SvaraRadera
  10. Nämen va! Får de godis och bio när de inte tar hand om disken efter sig?
    ;-)

    Såg reklam om den filmen först idag och tänkte just att det är förskräckligt så många färgglada filmer det kommer just nu. Kul att höra att den var bra!

    SvaraRadera
  11. kikar in för att se resten av din dag
    gillar barnen sushi?

    SvaraRadera
  12. Nej, tyvärr. De fick spagetti & köttfärssås istället...

    SvaraRadera
  13. Oh.. Sushi har jag aldrig vågat mig på och lär nog inte göra det heller.. :-p
    Underbar väckarklocka på första bilden där.. :-)
    Kul att följa er dag.

    SvaraRadera
  14. Tittar på resten av er dag :)

    SvaraRadera
  15. Tittar in för att se hur din dag blev :)
    Kul att gå på bio med ungarna.
    Det var en fantastiskt fin kaffemugg du har, får man fråga vart den är köpt?

    Ha det gott!

    SvaraRadera