onsdag 27 april 2011

♥ Mina sötnosar ♥

Jag är så otroligt rik som har dessa små tjejer!
Ibland glömmer jag att säga det men jag är så otroligt tacksam för att just jag är mamma åt dessa tjejer.

Angelica visar stolt upp sin nya klänning som vi köpte idag.
Själv köpte jag den här fina klänningen... som jag inte kunde ha. Borde provat i affären,
men Alexandra blev glad!
Och Ellen-karamellen som börjar bli stor, även hon...
Emelie håller på och fixar i ordning sina nya möbler på rummet.
Äntligen kan anslagstavlorna komma upp och det bli lite ordning och reda!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Idag har jag jobbat och sen skulle jag hämta reservdelar i Vimmerby så jag passade på att kila in på Cubus som hade 30% på allt i butiken.

2 kommentarer:

  1. Ja, det är klart att du är stolt över dina fina tjejer ... De är små damer nu alla.
    Det såg ut som examensklänningar, var det det?
    Och vad fint det blev i Emelies rum.
    Klart man är rik när man har dessa tjejer (fast efter en tur på stan, lite lite fattigare ... :-))

    SvaraRadera
  2. Jösses vilka vackra döttrar du har! Förstår att du är stolt :-)

    SvaraRadera