tisdag 10 maj 2011

Mitt i vardagen

Vissa veckor är väldigt fulltecknade med stort och smått och det här är en sån vecka...
Mycket på kontoret och sen är det läkarbesök, sjukgymnastik och annat smått och gott.
Idag var det dags för Angelica att börja sin sjukgymnastik för att öva upp sin brutna arm igen.
Efter det lilla äventyret så åkte vi ut till havet vid Gunnarsö.
Det är en så otroligt skön plats att vara på.
Är man stressad eller full av tankar så är det hit man ska åka!
Det är som att alla bekymmer blåser bort...
Två glada tjejer som konstaterade att vattnet är en smula kyligt...
Men det var flera som badade (dock ingen av oss)...
Mina stora tjejer!
Jag hade inte kameran med mig och min mobiltelefon var tom på batteri och det är otroligt retfullt när man är van att fotografera allt man gör... 
Så jag lånar Emelies och Alexandras mobilbilder!
Jag ska ta med mig en kanna kaffe nästa gång jag åker hit och lägga mig på en klippa riktigt länge.

3 kommentarer:

  1. Rubriken och bilderna passar inte ihop eller: "Vad gör hon på vardagarna?" Men sen förstod man om läser innantill. Hur är det med George?

    SvaraRadera
  2. Ja, det var mer lovord till "mikropauser" i vardagen!

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder. Om inte de där badälskande barnen ligger i med hela kroppen betyder nog att vattnet är på väg att bilda is ... Annars brukar de ju utan tvekan kasta sig i. Det ska väl bli så där 15 grader först kanske.
    Skönt att stanna upp en stund i tillvaron och tänka på vad man har och vad man kan glädjas åt. Det behöver man ibland.

    SvaraRadera