torsdag 16 juli 2009

Apropå böcker...


Tack för kommentarerna! Jag blir alltid lika glad! :-D Boken jag läste på stranden var Anna Janssons "Inte ens det förflutna". Ganska läskig. Här är högen som jag tänkte ta mig igenom i sommar... Bl.a. Nattfåk (Johan Theorin), Brunstkalendern (Emma Hamberg), Skam och Saknad (Karin Alvtegen), Lyckan säljs separat (Lolly Winston), Aldrig fucka upp (Jens Lapidus), Den döende dandyn (Mari Jungstedt) mfl. Å så jobbigt jag har det... Emelie vill att jag börjar med att läsa klart Twilight-serien så att hon kan prata om den... Jag har bara läst första och ska nu sluka del två. Kram till er alla!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Kul att se vad du har och ska läsa. Vi har läst en bok av Mari Jungstedt översatt till engelska. Vi gillar brittiska deckare och har många hela serier. Fast ibland läser vi böcker från andra länder Just nu läser Richard en av Stieg Larsson och jag en av Margaret Trumans.
    Hoppas att dettta kommer fram
    Hej hej
    L&R

    SvaraRadera
  2. Vilken mängd!! Härligt att ha så mycket att läsa. En del av dessa har jag läst, du har mycket trevligt framför dig.
    De där böckerna som Emelie pratar om är de rena ungdomsböcker eller också för vuxna?
    Låter kul.

    /Ma

    SvaraRadera