onsdag 25 augusti 2010

Onsdag

Jag har aldrig lyckats stå så att jag sett exakta slutet på regnbågen förr.
Det var ju bara att ge sig ut på ängen och gräva...

Bilderna tog jag igår, på min otursdag.
Tänkte att ett getingstick och skära av en bit av fingertoppen inom loppet av en timme var lite väl på en och samma person och dag.
Men det räckte visst inte för sen fick jag dessutom maginfluensa. 
Det var extremt tungt igår kväll.

Tur jag har världens gulligaste familj!
Emelie och Alexandra tyckte så synd om mitt finger att de köpte en "Må Bra Film" (Imagine That med Eddie Murphy), mina favoritchips och dipp och ett bra fingerbandage som de köpte på apoteket!
Vilka barn va!?
Min familj är min "kruka med guld"!!!

8 kommentarer:

  1. skönt att du har sånt stöd av dina flickor
    du är en bra mamma Charlotte

    SvaraRadera
  2. Ja dina flickor är helt fantastiska. Och det säger jag inte för att jag är deras mormor (fast det är ju frestande ...).
    Du ska ha all heder av din fina uppfostran.
    Hoppas den här dagen har varit lite bättre. Maginfluenser brukar hålla i någon dag, högst två, fingertoppar växer ut och getingen dog nog på kuppen.
    Och att plocka en kruka med guld - hur många kan få chansen att göra det?

    SvaraRadera
  3. Wow, än en gång vilken bild och vilken dag. Tur att du har toppen döttrar som pysslar om dig när du behöver. Hoppas att du mår bättre idag :-)

    SvaraRadera
  4. Åh, vissa dagar vill man bara plocka bort, efter regn kommer solsken:) Krya på dig!//Anna Lena

    SvaraRadera
  5. Vilken dag!Kan inte annat än hålla med tidigare vänner- Vilka Tjejer!!Dom kan när det behövs!StortGrattis till dig som hittat guldkrukan!EvaDahlgren sjunger ju så fint-"Jag ska ut och gräva guld, inte sånt som glimmar här...."
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  6. Inte konstigt att du blev magsjuk när du fick chips ;-) Sickna sötnosar ♥

    SvaraRadera
  7. Man får facit hur man uppfostrat barnen.

    SvaraRadera