lördag 25 september 2010

Lördag

Idag var vi i Kalmar.
Emelie och jag köpte lite nya temuggar för alla våra mysiga testunder!
Både hon och jag älskar te och vi sitter ofta och småpratar över våra temuggar när som helst under dagen.

Det var ju ganska många klädinköp som skulle göras och jag tror nog att vi fick med oss vad vi behövde hem... Även om vi provade ett och annat som vi inte köpte också...
Mysig dag på stan, men barnen var lite krassliga stundtals.. .Något man lätt glömmer när man kommer till
Mc Donalds...

2 kommentarer:

  1. Jaha, då är det bara att åka till Indiska och köpa temuggar!De ser ju vem som helst att man inte kan dricka te i annat än såna! Jätttefina!Det var längesedan som jag handlade på Indiska så nu blev jag riktigt sugen!Och du, tur att ni kan ta en kopp lugnande te när ni har en tiger i huset, om är så söt.....

    SvaraRadera
  2. Låter som en trevlig tur till Kalmar. Tjusiga hattar. Varför köpte de inte någon?

    SvaraRadera