onsdag 11 maj 2011

Onsdagens bilder

Jag skulle ha haft en möte idag som avbokades i sista stund så jag blev helt plötsligt ledig!
Det tackar jag aldrig nej till för det finns alltid något som behöver göras här hemma.
Som att ställa ut balkongmöblerna... Och sätta sig i solen på balkongen och njuta av hur fint det blev och prata i telefonen med världens bästa vän ett litet tag.
Och så hann jag måla klart taket i trapprummet!
Ni ser ju att det gick åt mycket musik för att hålla humöret uppe när jag målade, timme efter timme...
Så det var ju bra med den här dagen.
Jag fick stryka flera punkter på min väldigt långa Att-Göra-Lista...
Lite blommor till trappen...
Och rabatten! Visst är de här tulpanerna vackra?!
Jag älskar dem!
Och det japanska körsbärsträdet jag köpte förra året står i full blom!
Jösses så vackert det är ute just nu!
Det är bara att passa på och njuta!

1 kommentar:

  1. vad mysigt med ett alldeles eget japanskt körsbärsträd i trädgården

    SvaraRadera