fredag 9 september 2011

Äntligen fredag!

Och solen skiner dessutom! Kan det bli bättre?
Den här veckan har varit fulltecknad men rolig!
Det är en massa spännande saker på gång nu och inspirationen är på topp!

Den här helgen ska jag försöka att måla klart huset, om jag orkar.
Det är otroligt mycket jobbigare än man tror att måla fasaden.
Inomhus är jag ju van att måla och det är bara roligt, men ute är bara roligt i början...

Men det mesta är gjort nu så snart kan jag faktiskt lägga ifrån mig penseln och känna mig otroligt nöjd med vad jag gjort! Jag inser att panelen inte kommer att komma på förrän till våren, men så fort jag får hit brädorna så kan jag ju stå i källaren och måla. Men då har jag ju hela vintern på mig!

Nu ska jag städa klart här hemma så att vi kan ha fredagsmys för hela slanten sen!

Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. varför hyr ni inte in någon som kan måla, några polacker eller ester och jobbet är klart på ett kick o billigt brukar det vara

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag håller på att samla in info om den häcken du planterat. Jag har läst dina inlägg, men skulle gärna vilja fråga dig fler frågor om hur du tycker den funkat. Jag är trädgårdsdesigner, men skriver också en del för trädgårdsmagsin. Maila mig på info@stocksundgarden.se eller ännu hellre ring mig på 0703-35 16 36. Ring mig gärna nu i helgen, det är bara ett par minuter som jag behöver... /soliga hälsningar Hillevi Liljeström

    SvaraRadera