tisdag 6 september 2011

Lugn och ro...

... sökes.
Jag har fortfarande ont i halsen och det enda jag vill är att gå och lägga mig och sova.
Men det är ungefär det enda jag inte kan.

Morgonen var kaos, två av barnen skulle ta klassfoto vilket innebär ett enormt fixande med hår och kläder i den där åldern. George skulle iväg till Linköping och hämta en bil vilket innebär en massa fix med papper och precis exakt i den stunden så ringde snickaren och sa att han skulle komma och bygga upp toalettgolvet idag.
Kul. Men inte alls kul att släppa in någon endaste människa i det enorma kaos som rådde i vårat hem...

Sen skulle jag hinna åka iväg till vårdcentralen med Ellen och Angelica för att sen hinna hem, laga middag för att sen vända in till stan och gå på föräldramöte.
Det är 3 föräldramöten den här veckan.

Så, jag får bli sjuk någon annan gång.
Kanske nästa vecka?

4 kommentarer:

  1. Ja nästa vecka går bra för då är jag där. Då tar jag hand om allt ... Spar lite (t ex föräldramöten) tills nästa vecka :-) Jag fixar det då.

    SvaraRadera
  2. Oj vilken jobbig dag! Man blir stressad bara av att läsa. Hoppas verkligen morgondagen blir bättre.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen fullt upp med föräldramöten nu såhär i början av terminen..Se till att du vet vilket av barnens föräldramöte du ska på , så du inte står som ett fån när det dyker upp andra föräldrar än vad du trott..:) Det hände ju Johan och mig.
    Jag måste bara berömma dig för dom otroligt vackra och proffsiga bilder du tar.
    Kram Mirka

    SvaraRadera
  4. Tack! Vad roligt att du "hittat hit"! :-)
    Jo det är ju lite svårt att hålla isär de där föräldramötena... Jag hade ju helt missat Ellens, så det var ju tur att jag fick veta när det är också...

    SvaraRadera