lördag 27 februari 2010

Grattis Emelie!!!

Som fyller 14 år idag!!!

Hon har firats på sängen och fått en hel hög med paket!
En bra bit mot drömrummet nu. Hon ska byta bort sitt turkos rum till cerise och svart.
Idag fick hon en bäddsoffa där kompisarna kan sova över mm.
Och kläder, smycken, smink så klart - som sig bör när man är fjortis... :-D

När man väl brottats med Ikeas beskrivningar och skruvar och muttrar så blev det ju riktigt bra!
Bara nya tapeter kvar...
Tänk vad tiden går fort! JAG tycker inte det var länge sen vi bodde i Grekland och hon föddes!

5 kommentarer:

  1. Ja, vad tiden går fort. Jag minns när George ringde på morgonen och berättade att en liten tjej hade fötts. Vi bodde i Bryssel då och var precis på väg till Paris. Där köpte jag det första lilla plagget till Emelie.

    Grattis lilla gumman. Hoppas dagen blir jättebra.

    SvaraRadera
  2. Det kommer jag ihåg, det var en ljusrosa sparkdräkt som vi har sparat i hennes lilla minneslåda!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att den finns kvar.
    Nu ska vi, 14 år senare, köpa kläder till Emelie nästa vecka. Kanske inte rosa som gäller, eller ...? I vilket fall som helst, ingen sparkdräkt. Om hon inte absolut propsar på det. :-)

    SvaraRadera
  4. Stort grattis! Tycker också att det var alldeles nyss hon föddes. Blir fortfarande rörd när jag ser första fotot i mitt album.
    Kram
    Caroline

    SvaraRadera
  5. Grattis till Emelie.
    Måste erkänna att mitt rum var också svart och cerise när jag var 14. :-)

    SvaraRadera