onsdag 21 april 2010

April, april...

din dumma sill, jag kan lura dig var jag vill!
Vadå VÅR???
Vi vaknade upp till ett tomtelandskap i morse.
Alltid lika roligt, men inte det minsta förvånande. Egentligen.
Stackars lilla vitsippa...
Nehe. Nu ska jag jobba vidare... Det där var mina mobilbilder från min morgonpromenad, som blir av i alla väder. Läste och bestämde mig för att testa en bok som heter "12 veckor till ett självläkande liv" (Sanna Ehdin) och jag är på vecka 4 och mår jag bättre? Ja, faktiskt! Hör och häpna. Och jag följer då rakt inte boken slaviskt, jag kan aldrig i livet leva på bönor och linser, men ganska duktig är jag.
Och det ger resultat det med.

2 kommentarer:

  1. Jovisst kan kroppen läka sig själv om man ger den chans.
    Tror att människor springer till doktorn allt för snabbt
    Naturligtvis måste man vara försiktig och tänka sig för innan man slopar doktor besöket speciellt när det gäller sina barn.
    L&R i TN

    SvaraRadera
  2. Ja naturligtvis, om man är sjuk så ska man ju ta reda på orsaken. Det här handlar mer om friskvård, att må bättre i det stora hela.

    SvaraRadera