onsdag 14 april 2010

Vår

Fick en stund i trädgården i eftermiddags. Solen sken och fåglarna kvittrade!

Tänk att all den där snön försvann till slut. Så otroligt skönt!Jag frossar just nu i Penséer eftersom de är så fina och dessutom överlever de kalla nätterna.

 Landet är klart och jag har börjat flytta dit buskar nu. Det blev ett himla grävande för att få upp alla rötter och sen ännu mer grävande för att få upp ett tillräckligt stort hål där busken skulle stå... Puh! Men det blir nog bra när det blir klart.

Älskar allt som blommar just nu!

Och sen... När man grävt färdigt och är helt slut i kroppen så är det så OTROLIGT skönt att sätta sig ner med gott samvete och bara slappa!
Här kan man bli sittande en bra stund! Och jag köpte på mig lite nya bra & inspirerande tidningar när jag slog ihjäl tid på Centralen i måndags. Hittade två nya favoriter: Lev Landlig (norsk) och Country Living. Man blir ju så inspirerad att man inte kan sitta still!
Fast man kan ju sitta still tills man läst ut tidningarna i alla fall...
Jätteskönt!

2 kommentarer:

  1. vad härligt det ser ut, önskar att vi också hade så där grönt i Sthlm

    SvaraRadera