fredag 8 januari 2010

Eftermiddagssol


Idag var det kallt men soligt och otroligt vackert ute. Barnens jullov var slut och jag jobbade. Från mitt fönster såg jag hur otroligt vackert det var ute! Det kliade i kamerafingrarna att ge mig ut men tiden räckte inte till.
Jag kunde i alla fall smita ut en stund på eftermiddagen och mata fåglarna. Tänker ofta på dem när jag själv kurar framför brasan, hur de måste frysa där ute...

Finns inte mycket att äta för dem just nu...

Dessutom är det roligt att titta på dem från köksfönstret...
Men våren är inte långt borta, se så knopparna ligger och lurar...

4 kommentarer:

  1. Du är för himla duktig att fotografera! Man blir alldeles matt.
    Det är en ren fröjd att titta på dessa foton.

    Kram Ma

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina foton och vilken fin sida! Skulle gärna vilja komma igång och öppna min blogg igen men du vet hur tiden springer iväg när barnen är små... Vad har du för kamera nu? Är på gång och ska köpa en ny, har du några tips? Hoppas allt är bra! Kram Anna Lena

    SvaraRadera
  3. Jo tack jag minns de där åren när barnen var mindre... Man är glad om man klarar av det man måste! Nu har jag en Pentax K200 som jag är jättenöjd med. Håller på och spar till ett bra stativ..

    SvaraRadera
  4. Ja, man ligger en division under

    SvaraRadera