söndag 24 januari 2010

Tillbaka


Vi är tillbaka hemma igen.
Begravningen var vacker och jag tror att pappa skulle ha tyckt om den.
Lars spelade och sjöng Why Worry och det var så otroligt fint.
Det är ju pappas låt, han spelade den så ofta på sin gitarr.

Det var så mycket att planera och fixa innan begravningen, för både Caroline och mig,
så nu är det lite som att luften har gått ur oss.
Tid att sörja.
Jag trodde att det skulle kännas lite lättare när begravningen var över, men det blev tvärtom.
Nu känns det så tomt.
Ska det bara vara så här nu?
Ska pappa bara vara borta?


Det värmde i alla fall att se att det var så många som älskar & saknar honom.

Idag tog vi en långpromenad i skogen. Sol, kallt och snöigt.
Det är ju vackert men nu börjar jag verkligen längta till våren.


Mina fyra sötnosar.
De står bara still en liten stund...

2 kommentarer:

  1. Fint skrivet och fina bilder.
    Ta en dag i sänder. Det finns inga genvägar genom det här.

    Kram Ma

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Nej det är helt klart det...
    Idag är pappas födelsedag, vissa dagar är svårare än andra.
    Kram

    SvaraRadera