onsdag 13 januari 2010

* * * Vit Vinter * * *

Idag var jag ledig från studier så jag har jobbat! Gjorde klar momsen och fakturorna.
Ute var det så vackert idag. Verkligen det vitaste vitt!
Som ett månlandskap!

Vitt, vitt, vitt... så långt ögat når!

Snön är nästan overklig. Som bomull!


Sen är det ju "Knut" idag och då ska ju julen ut!
Total julgransplundring alltså!
Pepparkakshuset ska ätas upp, alla polkagrisar & pepparkakshjärtan...

Köket har nu förvandlats från rött & vitt till zink & vitt!

       Det är så skönt att bli av med alla tomtar!


Det här söta lilla ljuset fick jag i julklapp av Ellen förra året.
Älskar det! Det kommer från Sia.

2 kommentarer:

  1. Vad jättefint!
    Fina naturbilder och roligt att se hur det kan förvandlas från juligt, gulligt till vitt och mer normalt, så att säga.
    Nu fattas bara tulpanerna.

    Kram Ma

    SvaraRadera
  2. Vintervitt och zink verkar passa lika fint som ditt röda julkök!Det är kanon snyggt!!!!
    Jag måste också fixa till mitt vinterhem!
    Lycka till med studierna!Kram Liselott

    SvaraRadera