onsdag 27 januari 2010

Snökaos... igen.


Jag är ganska trött på vintern nu kan jag ju erkänna... Nu vräker det ner igen. Varningar på radion och risk för hustak som rasar in och på detta ska vi få hård blåst. Så att vi inte skulle få för oss att skutta ut och NJUTA av vädret! Det spelar ingen roll för jag måste ändå sätta mig i bilen och köra till stan två gånger idag. För Emelie får sin tandställning idag och sen ikväll är det diagnoskväll för "oss bilfolk" på ett hotell i stan. Hoppas att det går att köra hem sen bara... (fotat & inlagt från mobilen)

1 kommentar:

  1. Och jag som skrev i min blogg att IDAG behövde du inte köra in till stan!
    Så fel det kan bli. KÖR FÖRSIKTIGT!!!

    Tänk på att det finns andra som tror att ingenting kan hända dem och kör därefter.

    SvaraRadera