fredag 1 juli 2011

Det är så varmt nu, så kvavt!
Jag försöker att bli färdig men det verkar helt hopplöst...
Det är tur att vi har en hel husbil att fylla med saker, faktum är att en husbil är ju lika stor som en mindre lastbil... Det är tydligen vad som behövs för att jag ska få med mig vad jag behöver på en sommar... Inte ett dugg klokt, egentligen.

I kväll kom det några droppar regn, jag önskar mig ett åskväder med mycket regn.
Då skulle vädret lätta lite och växterna få sitt.

Idag har jag gjort klart bokföringen och momsen så nu har jag semester!

George är inte klar ännu, vi skulla ha åkt på lördagen men nu är vi försenade till måndagen.
Hoppas att vi kommer iväg då i alla fall...

3 kommentarer:

  1. Så skönt att du är klar med det mesta. Det måste ju vara en gigantisk planering att få med sig allt till sex personer för så lång tid. Jag hade sjå själv när jag åkte ner hit och då är det bara en person.
    Fast egentligen behöver ni bara varsin baddräkt och några böcker. Kanske en badboll också ...

    SvaraRadera
  2. Förresten ... vilken jättefint header. Såg den inte först, den laddades upp först när jag skulle gå ur. Sån är min dator numera ...

    Jättefin i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt när bokföringen är klar?!

    Det är jättejobbigt att packa för många personer. Minns när jag och ungarna åkte till Grekland några veckor varje år. Jösses. Men oftast hade man med sig aaaaalldeles för mycket.

    Hoppas ni får en fin sommar i Grekland :-)

    SvaraRadera