tisdag 28 juni 2011

Sommarkväll

 Just nu ligger vi i, från morgon till kväll, för att bli färdiga i tid.
Igår kväll när jag skulle ta in tvätten så stannade jag upp en stund och njöt av den vackra sommarkvällen. Jag älskar ljuset om sommarkvällarna!
Idag har vi hunnit med massor för vi var i stan och därmed kunde vi bocka av massor på vår långa lista... Vi har nu börjat packa in i husbilen vilket gör att det känns som att vi nästan är på väg..
Hänger upp nya kökshanddukar i husbilen...
Och packar ner böcker i massor... (Av just de på bilden så är den nedre delen Emelies vampyrböcker...)



4 kommentarer:

  1. Vad skönt att ni hinner klara av en del saker så det inte blir så mycket in i det sista (vilket det väl antagligen blir ändå ...)
    Ja, det är bra att stanna upp i tillvaron då och då och njuta av den fantastiska naturen.

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att ha resan framför sig!

    SvaraRadera
  3. Nattens begär är väldigt porrig, bara så att du vet det :-)
    här kan du läsa vad jag tyckte om boken
    http://auroraaurum.wordpress.com/2010/08/24/nattens-begar-av-sherrilyn-kenyon/
    Så om det är litteratur lämplig för en 15-16 åring är i mitt tyckte tveksamt

    SvaraRadera
  4. Ops. Tål att kolla upp. Får nog vänta några år... :-D

    SvaraRadera