onsdag 7 april 2010

Lediga dagar

För somliga av oss... Det vill säga barnen! För mig & George är det inte så vidare värst ledigt.
Jag jobbade fram till lunch och sen åkte jag hem till barnen.
Efter lunch så var jag ute i trädgården.
Jag har så många trädgårdsplaner i år.
Men om 84 dagar åker vi till Grekland så om jag ska hinna med så får jag nog ligga i...
Dagens projekt var att ta bort allt sly som kommit upp utmed muren.
Före       -       Efter

Om jag hinner med i morgon så ska jag börja med rabatten som jag vill ha utmed infarten.
Skönt att sitta i vårsolen och dricka te och drömma & planera i trädgården!
Hittade den här lilla krabaten som tycker att det är vår nu!
Ellen & Angelica hade kul med skottkärran!
De hjälpte mig att tömma skottkärran & tillbaka-vägen gick i en väldig fart...
Är man 14 år skulle man aldrig DRÖMMA om att springa omkring med en skottkärra!
Då pratar man hemligheter!
Sen tog Ellen & Angelica över studsmattan!
Skön trädgårdsdag!

1 kommentar:

  1. Jösses vad grönt o fint ni har fått
    och så Grekland om 84 dagar, nejnej jag är inte avis ett dugg ;-)

    SvaraRadera