söndag 2 maj 2010

Trädgårdsarbete...

Det är inte mycket att skriva om den här helgen... Trädgårdsarbete från morgon till kväll!
Det är den där häcken som ska i jorden...
När man står och planerar så verkar det så lätt! Men Aj vad det kostar på ryggen och händerna!
Tack och lov så håller Emelie på och jobbar ihop till ett par Converse så hon hjälper mig i trädgården...
I fredags så sålde vi korv & godis med Alexandras klass. Det regnade och var inte så mycket folk men det gick ganska bra ändå. Jag satt inte ner på hela dagen! Alexandra stod också i alla passen så när vi väl packade ihop vid 22:00 så var vi helt slut.
Så efter den här helgen behöver vi verkligen en liten vardagsvecka att vila upp oss på...
Söndag morgon i skrivande stund. Solen skiner och jag ska snart hoppa i mina arbetskläder och ge mig ut i trädgården igen. Tänkte bli klar idag (med häcken) så att jag kan göra annat än att gräva sen den här våren...

1 kommentar:

  1. vi var hemma hos Stefan och lekte m barnbarnen på valborg, gå ut var ingen höjdare, det var alldeles för kallt
    hoppas de fick ihop en bra slant på korvförsäljningen

    SvaraRadera