måndag 15 mars 2010

EFIT - Måndagen den 15 mars 2010

Så var det dags för EFIT (Ett Foto I Timmen) igen!
Vill du se de andra titta in här!

06:22
Jag har "snoozat" i 22 minuter... Dags att gå upp.

07:30
Vi äter frukost. Emelie är klar och på väg ut till bussen men vi andra dröjer oss kvar.

08:30
Jag har lämnat barnen vid skolan och går ut och går.
Måste börja den här hektiska veckan med en långpromenad för att samla krafter..
Går förbi några hästar.

09:30
Promenaden tog en timme! Nu är jag hemma och nyduschad.
Fixar håret.

10:30
George kommer hem och vi tar en fika.

11:30
Jag packar. Åker till Stockholm i eftermiddag för min kurs som börjar i morgon.

12:50
Väntar utanför skolan för att hämta Angelica. Hon brukar inte direkt vara den första som springer ut...

13:50
Har fått problem med firmans hemsida igen och mejlar fram och tillbaka med Sitoos support för att bilderna ska bli synliga igen. Tydligen har jag två startsidor... förstår ingenting dagen till ära.

15:00
Men OJ DÅ alla mina byxor ligger i tvätten och jag tänkte åka ungefär... nu.
Har hetstvättat och står nu och väntar på torktumlaren (som kommer krympa byxorna mer än jag orkar tänka på just nu...).

15:56
Packar in i bilen för att ge mig iväg.


17:00
Jag blir bländad av solen hur jag än gör, tur jag tog med mig solglasögonen.


18:30
Dags att fylla på energi... Världens största köttbullesmörgås & stor kaffe.

21:00
Framme! Jag kämpade mot tröttheten de sista timmarna.

23:00
Väntar på mamma som kommer med flyget från Prag. Sen ska vi gå och lägga oss i övernattningslägenheten. Jag är sååååå trött nu, tycker det är jobbigt att köra 40 mil speciellt när jag blir bländad hela tiden. Först av solen och sen av alla som inte bländar av helljusen (det gör mig sur).
Sista bilden är lika suddig som mina ögon just nu... (har inget stativ med mig)
Tack för idag!
God natt!

18 kommentarer:

  1. Skönt att promenera på morgonen...
    Har jag också gjort nyss! =)

    SvaraRadera
  2. kul att få se din dag, själv kan jag inte ladda upp bilder förrän jag kommer hem från jobbet,s å kika in hos mig efter kl 17 :-)

    SvaraRadera
  3. hej

    va kul att se din dag!

    Fin bild på hästarna...fast utan snö hade den nog vart ännu finare haha JA jag ÄR trött på snön nu*S*

    kikar in sen igen

    kram

    SvaraRadera
  4. Hmmm, det är nog bara du som kan få en bild på borsten & hårtorken att se typ myysig ut. Skulle jag fota min hårblås så skulle det se ut som en ... en hårblås utan mysfaktor. Haha! Mvh AnnaPanna.

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Kikar in på din dag så här långt. Mysigt med en promenad på morgonen. Det ser ut som det är fint väder hos er oxå.

    Fina bilder!!

    Kikar in senare igen.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Kikar lite på din dag så här långt... Åh, vilken vacker klocka

    ha en fortsatt fin dag!

    SvaraRadera
  7. du har en fantastiskt fin och mysig blogg :)
    Bra att du packar ner treo röret, en treo kan lösa mycket ibland :) Kram Magdalena

    SvaraRadera
  8. Skönt med en morgonpromenad!

    Fikat såg väldans gott ut =p

    Kikar in senare igen !

    SvaraRadera
  9. Kikar in på Din efit-dag. Brämhults är gott men jag har råsaftcentrifug så nu gör jag alla juicer själv.. Ännu godare!

    Jag återkommer senare och ser hur dagen ter sig.

    SvaraRadera
  10. Mmmm, bullen såg smarrig ut!

    Men, hu, vilken stressig dag!

    Hoppas du fick torra byxor och att dom inte krympte!

    // KRAM Anna

    SvaraRadera
  11. Förstasidan ska ha heta "index.htm" eller "index.html" eller någon annan filändelse men bara den heter "index"
    Välkommen till Huvudstaden

    SvaraRadera
  12. Ah en rosa gran :) sniff sniff

    SvaraRadera
  13. kikar in igen, att du hinner med att EFITa när du har så mycket att göra

    SvaraRadera
  14. Hoppas du kom i byxorna sen då :)
    Blivit 2st entimmars sovstunder nu så jag är i farten ännu :)

    SvaraRadera
  15. Haha mamma jag är bättre på att gå upp när klockan ringer än du ,här snoozas det icke xD

    Härlig promenad själv slet man som ett djur i skolan :P

    Men sen åkte ju ni och då hade ni det nog jobbigare med att sitta i bilen än att vara hemma med pappa <333+ Men härligt att ni äntligen är framme nu bra gjort mamma vi saknar dig ha det BÄST i stockholm nu puss dina äldsta flickor <33333333333+++++ Hälsa alla P.S som vanligt världens finaste efit.

    SvaraRadera
  16. Du verkar ha haft en riktigt hektisk dag. Hoppas kursen blir bra :-)

    SvaraRadera
  17. Det här är Charlotte upp i dan. Hon hinner med det mesta som hon har bestämt sig för. Hon är otrolig. Och ändå alltid glad.
    Vet jag som är hennes mamma.

    SvaraRadera
  18. En varierad dag du bjuder oss på!

    SvaraRadera