måndag 8 november 2010

Hemma med snorigt barn...

Favorit i repris... Jag har varit hemma med snorig Angelica tre gånger den här hösten.
Just idag är det i alla fall väldigt mysigt här hemma!
Minus 10 grader ute, sprakande brasa inne.
I helgen har jag städat (sorterat ut) i källaren.
Jag fyllde sju sopsäckar och det blev väldigt mycket luftigare i källaren. Men vilken tid det tar!
Jag hinner ju till och med byta frisyr!

Men det var helgen det! Idag har jag ägnat mig åt betydligt roligare saker.
Nämligen att slå in mina första julklappar!
För i år tänkte jag vara helt klar till lucia!
Efter lucia ska jag bara baka julgodis, pyssla & mysa!
Har ni hört det förrut?
Och så har jag skrivit en ny matsedel för veckan!

Angelica har sett på film och ätit nudlar som hon plötsligt blev sugen på.
Nu ska vi baka!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är.
    Vi får väl höra vartefter hur det går.
    Vi har också blivit förkylda ...

    SvaraRadera