onsdag 17 november 2010

Längtan till jul

Idag var vi i Västervik på Emelies årliga läkarbesök.
Hennes jättebra läkare ska gå i pension, vilket är riktigt synd. Nu lämnar han över till någon annan och vi får ju bara hoppas att vi har turen att få en lika bra läkare igen.

Efter läkarbesöken så tog vi en tur på stan.
Även om jag tycker att det är ganska långt till jul så har ju affärerna satt full fart. 
Jag hittade lite nytt till julgranen... Kitschigt, men kul!
Allt julpynt är från Åhléns.
Men sen finns det ju en hel del småbutiker i Västervik också som jag fullkomligt älskar!
I en av dem hittade jag den här söta brickan.
Det var mina små fynd för dagen...

3 kommentarer:

  1. Vilka fina saker. Man blir lite sugen att börja titta i affärerna efter julpynt.

    Alltid jobbigt att byta läkare när man väl har lärt känna en. Hoppas nästa blir lika bra.

    SvaraRadera
  2. I London var de lite mer traditionella, mest runda kulor, däremot har de s k Faberge äggen bivit extremt populära och de är extremt dyra också

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem! Förstår att det måste ha funnit MASSOR av julpynt i London, det verkar jättekul att åka dit så här års...

    SvaraRadera