fredag 10 december 2010

Godmorgon!

Det är lite tyst här på bloggen just nu.
Det beror på att bloggen är full och jag försöker samarbeta med Blogspot/Google/Picasa vilket visst inte var helt lätt...
Jag har ju raderat en hel del inlägg och jag har tagit bort hela min Greklandsblogg (jag skulle ändå göra om den och då kan jag lika gärna lägga den någon annanstans - antagligen som hemsida). ÄNDÅ har jag inte mer utrymme för nya bilder, vilket ju är jättekonstigt! 
Men visst - jag köper till utrymme då! Då måste man betala med betalkort (vilket jag helst inte gör på nätet) och just för att jag aldrig gör det så har jag helt missat att man då måste gå in på banken och fixa e-kort eftersom det inte bara är att betala längre. Säkert jättebra, men för just mig just idag bara skitkrångligt! För vår bank har just stängt så jag måste åka in till stan för den lilla detaljen.
Och när jag gjort det - så funkar det inte i alla fall!!!

Så vad gör jag då?

Byter blogg? Lägger ner? Fortsätter försöka? 
Hinner inte lägga så mycket tid på det här nu.

I dag är det i alla fall Nobeldagen. I barnens skolor är det fest dagen lång och de var så fina när de gav sig iväg i morse (men trötta för OJ vilken tid det tar att locka håret...).

4 kommentarer:

  1. Vilka fina tjejer. Trötta med nöjda tror jag. Hoppas det blir bra för dem idag.
    Det där med bloggen är ju alltid ett litet gissel tycker jag.
    Göran håller på och kollar om man inte kan flytta till en annan blogg.
    http://www.koppargrytan.nu/samtal_vid_middagsbordet/?page_id=4
    Här är länken till hans försök. Då kan man mixa blogg och hemsida och det vore ju toppen. Då kan jag för min del lägga ner min befintliga hemsida och ha allt samlat.
    Kolla på den.
    Vi ses

    SvaraRadera
  2. Det ska jag kolla!
    Men... TACK OCH LOV så har jag faktiskt fått igenom min uppgradering nu! Vill inte riktigt erkänna hur korkad jag var så vi kan ju låtsas att det var Googles fel... :-D

    SvaraRadera
  3. Absolut att det var Googles fel. Vems annars??

    SvaraRadera
  4. annars är wordpress väldigt bra, då kan man också koppla ihop med hemsidan, vilket jag gör

    SvaraRadera