söndag 19 december 2010

Nu står jul vid snöig port

... klappar på och myser...
Riktigt skön julstämning nu, tycker jag!
Snön faller i stora flingor idag och visst blir det ju lite att skotta men det är så otroligt MYSIGT!
Igår städade jag hela dagen lång, sen tände vi ljus, värmde glögg, tände brasan och såg på en bra julfilm! 
Det är då julen är som bäst! 
Emelie och jag bakade våra favoriter, Rocky Road från Leilas. Det är SÅ gott!!! Vi gjorde den för första gången för några år sedan och nu är den självklar här hemma på julen!
Och knäck, så klart! 
Hoppas ni alla har en riktigt bra helg!

1 kommentar:

  1. Åh, vad härligt det ser ut. Ja, får man inte julstämning i det här vädret då vet jag inte när. Här har vi också ymnigt snöfall. Jag giller det. Justin också.
    Jag ska nog plocka upp våra julsaker lite tidigare i år eftersom vi ska åka ifrån dem ett par dagar. Lika bra att njuta så mycket man kan.
    Godsakerna på bilderna såg goda ut (om man gillar nötter vill säga och det gör faktiskt de flesta människor)

    SvaraRadera