onsdag 30 juni 2010

Färdiga för avfärd...

Långa dagar har det varit den här veckan.
Det kändes som att vi ALDRIG skulle bli färdiga.
Och det är vi inte nu heller, men nästan.
Jag måste vänta in tolvslaget så att det blir 1/7 och jag kan ta ut ett kontoutdrag och göra klart momsen för andra kvartalet. I natt alltså. Sen ska vi fakturera också, nu i kväll.
Tömma kylen.
Men i övrigt är det klart!
Det ska bli så skönt att komma iväg.

Nu har jag varit i stan och hämtat lite barn med kompisar som varit på bio och sett nya Twilight-filmen. De är lyriska, som alltid när de sett en Twilight-film...

2 kommentarer:

  1. Vad tomt det kommer att bli! Ha det så jätteskönt och hör av er ofta.
    Jag ska ta väl hand om era små gulliga djur. Ser att ni har sele på Elsa. Jag kan ju testa det också och gå omkring med henne om hon vill. Annars låter jag henne springa inne och äta lite sladdar, det gillar hon ju. :-)
    Kitty ska jag väcka och prata lite med också.

    Vi ses på EFIT.
    Kram

    SvaraRadera
  2. vd spännande med twilight filmen, själv väntar jag tills jag får den i present av min man på blu-ray

    SvaraRadera