onsdag 2 juni 2010

Jobba hemma

Idag var Angelica sjuk så jag jobbade hemma.
Onekligen så är det bättre utsikt när man ringer en massa samtal från hängmattan... istället från på kontoret.
När jag jobbat färdigt så ägnade jag mig åt min lilla sjukling.
Och landen. Angelica hjälpte mig att vattna där jag sått.
Men hon tröttnar ganska fort... och börjar vattna annat...
Något som sen smittade av sig på storasystrarna när de kom hem från skolan...
Att Angelica kände sig lite friskare behöver jag nog inte säga...
Själv kunde jag umgås med den nya tvättmaskinen...
Oj vad tvätt det hade samlats när den gamla stod trasig i någon vecka.
En skön dag "på jobbet"...

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder!
    Bilden på äppelblommen var ju helt fantastisk!
    Ser att ni har lika fint väder där som vi har.
    Ja, Angelica ser VERKLIGEN jättesjuk ut ...

    SvaraRadera
  2. Det är härligt att läsa och se bilder från din vardag

    SvaraRadera