torsdag 24 juni 2010

Lite svensk sommar

Idag packade jag in barn och deras kompisar i bilen och åkte till sjön.
Otroligt vackert här vid Bråbosjön.
Själv badade jag mest fötterna... Jag var ju tvungen att fotografera, annars skulle jag självklart dykt i!
Emelie & Mollie jobbade på solbrännan...

Angelica försökte övertyga mig om att det INTE var kallt... Men hennes blåa läppar skvallrade!

Ellen träffade många klasskompisar och de lekte, dök och förfasades över musslorna som killarna dök efter...

Alexandra träffade också flera från klassen.
Svensk sommar när den är som bäst!

3 kommentarer:

  1. Underbart.
    Varför helt enkelt inte stanna här och upptäck den dag efter dag efter ...

    Fina bilder.

    SvaraRadera
  2. ÅHhhh, vad vackert!Vilka bilder!!Det ser så härligt ut.Hade glömt att Bråbo var så fint! Kul med en gemensam samlingsplats där barn och vuxna kan träffas, det saknar jag här.Finns det fler ställen att välja på så sprids kompisarna ut. Vi måste träffas!!Kram, Liselott

    SvaraRadera
  3. det ser verkligen kallt ut, men barn de bryr sig inte

    SvaraRadera