söndag 27 juni 2010

Några tankar från hängmattan...

Du har säkert blivit varnad för att slösa bort din dyrbara tid.
Men tänk på att en del av den faktiskt är dyrbar just för att man slösar bort den.
(J.M. Barrie)

Se bara på min helt underbara nya hängmatta! Jag fick den av George i födelsedagspresent efter att jag blivit fullkomligt kär i den när jag såg den på en annan blogg (Med ögon känsliga för blått).
Den är från Indiska och ingår i en kollektion designad av Jade Jagger.

Det är ett hårt arbete att göra ingenting. (Oscar Wilde)

8 kommentarer:

  1. Det påminner mig om när jag, för många år sedan när barnen var små, gav Richard en hängmatta till Fars dag.
    När han kom till kontoret nästa dag jämförde medarbetarna vad de hade fått. Alla utom Richard hade fått något som de behövde jobba med runt huset, verktyg, trädgårdsredskap etc etc.
    De tyckte Richard hade en bra fru...men det visste vi ju alla eller hur...hmmmmmmmmm!!!
    L&R i TN

    SvaraRadera
  2. Bra tänkvärda ord.

    Vilken fin hängmatta! Ligg nu inte och lata dig i den hela dagarna ... Tänk på allt som behöver göras! :-)

    SvaraRadera
  3. Vilken bra farsdagspresent! Jag förstår att du tog hem högsta vinsten där!

    Mamma, självklart kommer jag att ligga här nu och fjärrstyra resten av familjen! :-D

    SvaraRadera
  4. Vill ha...Vill ha..VILL HA!!!!!!
    jah måste till Indiska!!Kram Liselott

    SvaraRadera
  5. vilken fin hängmatta, och vilken snäll man som köpte den till dig
    grattis till dig igen
    antar att ni åker snart

    SvaraRadera
  6. Ja vi åker på torsdag... Hinner knappast ligga i nån hängmatta just nu.

    SvaraRadera
  7. Men vad roligt att du fick den - visst är den helt underbar! OCH den finns kvar efter semesterresan! Kör försiktigt!

    SvaraRadera
  8. Hängmattan gav mig habegär!!! ;-) Men jag har ju ingenstans att fästa den... :-( Jag får ta hammocken istället!

    Marie

    SvaraRadera