måndag 14 juni 2010

Gunnarsö

Idag var jag och planerade upp nästa termins studier. Det kommer bli ganska tufft men ska nog gå bra...
Därefter körde jag ut till Gunnarsö för att få en skymt av havet.
Jag behövde tänka och det gör jag bäst vid havet.
Jag åker ju ingenstans utan kameran så det blev väldigt många bilder där ute.
En otroligt skön förmiddag var det. Synd att jag inte tog kaffetermosen med mig. Det får bli nästa gång.
Utanför ser man ön Blå Jungfrun, självaste Blåkulla! Men dit var jag inte på väg idag...

4 kommentarer:

  1. Ja, det kan ju knappast finnas en bättre plats om man vill rensa tankarna.
    Det var väl inte särskilt många badande där heller vad jag förstår.

    Jättestort TACK för hjälpen med vår köksträdgård. Hur skulle vi klara allt det utan din hjälp?

    SvaraRadera
  2. Det var så lite! Det finns bilder därifrån också... Kanske lägger in dem sen. Kram

    SvaraRadera
  3. Nu fick jag riktig nostalgi trip, tänk vad barnen och jag var där ofta när vi bodde på Virum.Vi t.o. m flög till Blå jungfrun därifrån.

    L.

    SvaraRadera
  4. Hi hi, ja runt påsk flyger vi ju alla dit! :-D

    SvaraRadera